saphetygov contratação pública electrónica

eventos

MO Open Day

28-29 June | Lisbon - Portugal

GS1 in Europe and GS1 Portugal have prepared a special agenda for you! In this MO Open Day you will have the opportunity to know how GS1 Portugal is addressing its main challenges by understanding in detail which services they offer to their members and in which projects they are involved, nationally and globally.

Official website: gs1.eu/registration

DAM Europe 2017

20-21 June | London - United Kingdom

As Europe's largest conference dedicated to Digital Asset Management, we provide a unique environment to exchange knowledge, experiences and build long lasting professional networks. We examine through real world case studies, interactive panels, workshops, roundtables and tutorials, the latest thinking and new developments in the world of DAM - all from the user’s perspective.

Official website: henrystewartconferences.com/dameu2017

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WUG17

WeDo Technologies Worldwide User Group'17

10-12 Maio | Lisboa - Portugal

"Your Door to the future of Revenue Assurance and Fraud Management.
Enter to Learn, Get out Prepared to Know the Unknown."

Official website: wedotechnologies.com/en/worldwideusergroup

Tec e Consumo

Conferência Tecnologia e Consumo

18 Abril | Lisboa - Portugal

A "5ª Conferência Tecnologia e Consumo - da conectividade à interação" irá ocorrer dia 18 de Abril, no Auditório ISCTE, em Lisboa. A conferência será organizada pelo Forúm do Consumo, a Digital Marketers e a GS1 e os temas debatidos serão, entre outros: a revelação em números do consumo de bens tecnológicos, a transformação digital, a crescente necessidade de integração de canais em prol de  garantirmos uma melhor experiência aos consumidores, a ligação entre pagamentos digitais e confiança e a relação entre tecnologia e engagement.

Official website: associacao.digital/Conferencia-Tecnologia-e-Consumo

PT eHealth Summit

Portugal eHealth Summit

4-6 Abril | Lisboa - Portugal

"O evento centra-se num modelo de debate, conferência e entrevistas sobre diversos temas relacionados com a Inovação de Sistemas de Informação, Interoperabilidade, TeleSaúde, Segurança e Proteção de Dados, Big-Data, App’s e Mobilidade, e-Procurement, e-Commerce, Literacia em Saúde, Robótica, Cloud, entre outros."

Official website: spms.min-saude.pt/events/portugal-ehealth-summit/

Bruxelas 2017

GS1 Global Forum 2017

20-24 February | Brussels - Belgium

"This exceptional five-day event combines plenary sessions, inspirational presentations by industry leaders, topic-focused workshops, sharing sessions, and endless networking opportunities. You’ll walk away with the tools you need to help transform business through the power of standards!". Learn more.

Official website: forum.gs1.org/

espap

10.º aniversário do Sistema Nacional de Compras Públicas

22 Fevereiro | Lisboa - Portugal

"Para assinalar o 10.º aniversário do Sistema Nacional de Compras Públicas, a eSPap vai realizar uma sessão comemorativa, presidida pelo  Ministro das Finanças."

Official website: espap.pt

CO_oet_desayuno

Desayuno de trabajo - Facturación Electrónica

26 Enero | Bogotá - Colombia

"GRUPO OET y Saphety los invita al al lanzamiento de la solución de facturación electrónica  en las plataformas de la OET y lanzamiento de la APP de avansat."

Official website: eltransporte.com