saphetygov contratação pública electrónica

WUG Americas 2017

Wedo Technologies User Group Americas 2017

19-20 October | Miami - USA

"Learn from top notch telecom operators how they achieved operational excellency in Risk Management."

Official website: wedotechnologies.com/en/events/wug-americas-2017

WUG Americas 2017

GS1 Industry & Standards Event 2017

9-13 October | Brussels - Belgium

"The GS1 Industry and Standards Event is the annual “go-to” gathering of global business leaders and trading partners wanting to set the standard for enabling a seamless customer experience."

Official website: standards-event.gs1.org

Pixels Camp

28-30 Setembro | Lisboa - Portugal

"3 days of non-stop tech, talks, workshops and a 48 hour programming competition."

Official website: pixels.camp

Automotive Supply Chain

Automotive Supply Chain | Novas fronteiras: Conduzir e acelerar a mudança

28 Setembro| Porto - Portugal

"Quer do lado dos fornecedores, quer do lado dos fabricantes, tempos voláteis exigem visibilidade da informação, flexibilidade e resposta célere.  Com tudo a mudar tão depressa espera-se que as empresas do sector reinventem as suas supply chains e respondam às mudanças, just in time."

Official website: automotivesupplychain.pt

Congresso Nacional da Contratação Pública Eletrónica

11º Congresso Nacional da Contratação Pública Eletrónica

26 Setembro | Lisboa - Portugal

"O objetivo deste congresso consiste em analisar e debater o Código dos Contratos Públicos já publicado a 31 de Agosto de 2017."

Official website: opet.pt

CEM 2017 Vienna

Customer Experience Management in Telecoms European B2B Summit 2017

26-28 September | Vienna - Austria

"Europe's only dedicated B2B Telecoms forum for CEM professionals - Building upon the foundations of customer experience in the European Telecoms industry through transformation, collaboration and innovation."

Official website: cemeuropeb2b.iqpc.co.uk

ATAM

XXXVII Colóquio Nacional da ATAM

18-20 Setembro | Coimbra - Portugal

"O XXXVII Colóquio Nacional da ATAM terá lugar em Coimbra, no Convento São Francisco, de 18 a 20 de setembro de 2017."

Official website: gabinete-de-formacao/coloquio-nacional

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andicom

Andicom 2017 - Congreso Internacional de TIC

23-25 Agosto | Cartagena de Indias - Colombia

"És el mejor Congreso TIC de América Latina y el punto de encuentro de la industria regional, en donde se generan oportunidades de negocios a través de actividades de networking."
Encuéntrenos en el stand de nuestros aliados SOA Consulting.

Official website: andicom.co

MO Open Day

28-29 June | Lisbon - Portugal

GS1 in Europe and GS1 Portugal have prepared a special agenda for you! In this MO Open Day you will have the opportunity to know how GS1 Portugal is addressing its main challenges by understanding in detail which services they offer to their members and in which projects they are involved, nationally and globally.

Official website: gs1.eu/registration

DAM Europe 2017

20-21 June | London - United Kingdom

As Europe's largest conference dedicated to Digital Asset Management, we provide a unique environment to exchange knowledge, experiences and build long lasting professional networks. We examine through real world case studies, interactive panels, workshops, roundtables and tutorials, the latest thinking and new developments in the world of DAM - all from the user’s perspective.

Official website: henrystewartconferences.com/dameu2017

WUG17

WeDo Technologies Worldwide User Group'17

10-12 Maio | Lisboa - Portugal

"Your Door to the future of Revenue Assurance and Fraud Management.
Enter to Learn, Get out Prepared to Know the Unknown."

Official website: wedotechnologies.com/en/worldwideusergroup

Tec e Consumo

Conferência Tecnologia e Consumo

18 Abril | Lisboa - Portugal

A "5ª Conferência Tecnologia e Consumo - da conectividade à interação" irá ocorrer dia 18 de Abril, no Auditório ISCTE, em Lisboa. A conferência será organizada pelo Forúm do Consumo, a Digital Marketers e a GS1 e os temas debatidos serão, entre outros: a revelação em números do consumo de bens tecnológicos, a transformação digital, a crescente necessidade de integração de canais em prol de  garantirmos uma melhor experiência aos consumidores, a ligação entre pagamentos digitais e confiança e a relação entre tecnologia e engagement.

Official website: associacao.digital/Conferencia-Tecnologia-e-Consumo

PT eHealth Summit

Portugal eHealth Summit

4-6 Abril | Lisboa - Portugal

"O evento centra-se num modelo de debate, conferência e entrevistas sobre diversos temas relacionados com a Inovação de Sistemas de Informação, Interoperabilidade, TeleSaúde, Segurança e Proteção de Dados, Big-Data, App’s e Mobilidade, e-Procurement, e-Commerce, Literacia em Saúde, Robótica, Cloud, entre outros."

Official website: spms.min-saude.pt/events/portugal-ehealth-summit/

Bruxelas 2017

GS1 Global Forum 2017

20-24 February | Brussels - Belgium

"This exceptional five-day event combines plenary sessions, inspirational presentations by industry leaders, topic-focused workshops, sharing sessions, and endless networking opportunities. You’ll walk away with the tools you need to help transform business through the power of standards!". Learn more.

Official website: forum.gs1.org/

espap

10.º aniversário do Sistema Nacional de Compras Públicas

22 Fevereiro | Lisboa - Portugal

"Para assinalar o 10.º aniversário do Sistema Nacional de Compras Públicas, a eSPap vai realizar uma sessão comemorativa, presidida pelo  Ministro das Finanças."

Official website: espap.pt

CO_oet_desayuno

Desayuno de trabajo - Facturación Electrónica

26 Enero | Bogotá - Colombia

"GRUPO OET y Saphety los invita al al lanzamiento de la solución de facturación electrónica  en las plataformas de la OET y lanzamiento de la APP de avansat."

Official website: eltransporte.com